Ryska Olga!!

Vilken skräckupplevelse, tandvården i Skara borde
stämmas!! usha... Skulle blivit misstänksam redan i
telefon, jourhavande tandläkare hete Olga! inte visste
jag då att hon var en Rysk bilmekaniker som lagade
tänder med slägga, lim och tuggumi. Hua vilken upplevelse,
jag grät så tårarna spruta ( hon rensa nerverna UTAN bedövning )
och jag födde endå barn utan bedövning, men detta VAR värre...
För att inte tala om tandsköterskan, hon drämde lampan i huvudet
( NÄ, jag skojar INTE!! ) på Olga så hon fick lägga sig ner över bänken.
Ville skratta åt eländet men det var svårt med en massa skenor i
munnen... Nu har jag ondare än ont! men jag överlevde Olga, det är
ju alltid något.  Over And Out

Kommentarer
Camilla säger:

stackare! man kan råka riktigt illa ut ibland. Gör en anmälan. Trevlig helg, hoppas tanden blir bättre. Kram:)

2009-08-28 | 13:38:59
Lise-Lotte säger:

Låter inget vidare för dig hos tandläkaren. Här heter tandläkaren Bita...passande va? Trevglig helg!

2009-08-28 | 16:31:34
Bloggadress: http://supermumbloggen.blogg.se/
Anonym säger:

Nä fy! man ska passa sig för Ryssar;-)

trevlig helg! kram:-)

2009-08-28 | 17:33:59
Maria säger:

Usch! Har man inte tandläkarskräck så skaffar de det åt en!

Jag hade tur när jag var där. Hade en helt underbar tandsköterska och tandläkare.

2009-08-29 | 11:17:00
Bloggadress: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Stumpan säger:

Hehe... I know what you talking about..=) ... Ho har precis lagat tre hål i min mun...Ajj!!

2009-08-29 | 17:30:26
Bloggadress: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback