Sova som en stjärna?!!


Eller ja, nästan iaf! fick mina nya påslakan och örngott
från hemtex med stjärnor. Så i helgen ska sängen få en
välbehövd nybäddning och uppstyling. Nu är det bara städningen
kvar.. Behöver damsuga, torka borden och ta in nya frächa blommor
i vasar inför helgen, men det känns inte lockande idag! * suck *
Vet att jag borde rappapå nu när Liv är på dagis och jag har lite "egen"tid.
Men jag hittar ursäkter i allt, måste klippa naglarna ( som redan är nerbitna )
fixa håret, läsa mailen, ringa samtal, kluva mig på mitten, hänga mig i garaget
Ja... ALLT känns bättre än att städa idag! regnet öser ner så motivationen är
INTE på topp! ...men vem är JAG att utrota damrottan? det blir väl helg endå!!
SKIT SAMMA!!  Over And Out

Kommentarer
Camilla säger:

Det är så snyggt!! valde mellan stjärnor och små cirklar på hemtex, blev cirklarna=( men det passa det med! jättesnyggt. Hoppas du hittar städglädjen lite senare, fast du har det alltid fint. trevlig helg! kram:) ----;---@

2009-08-21 | 14:53:41
Anonym säger:

Snygga påslakan.. Jag känner likadant..skulle behöva ta en rejäl städning! Rensa här hemma, byta gardiner och göra lite höstmysigt. Men vem orkar?? :D



Som du säger, helgen kommer iaf! :)

Kramar i massor!

2009-08-21 | 15:23:15
Cissi säger:

Jättefina lakan! Hoppas att ni får en mysig helg. Kramar Cissi

2009-08-21 | 21:20:00
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Maria säger:

Jätte fina påslakan!

Det kommer fler dagar att städa på, känner likadant inför städning...



Hoppas att ni har en mysig fredagskväll



Kram Kram

2009-08-21 | 21:30:32
Bloggadress: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback