En liten avstickare sådär...


En liten avstickare sådär före JUL...
Min kära lilla mamma råkar fylla år just idag, två ynka dagar före jul! stackars sate...
Ingen, och nu menar jag verkligen INGEN brukar hinna/orka eller ens bry sig om att komma
så hon brukar inte ha kals, men i år var det ett litet iaf! =) med barnbarnen och jag, myspys.
Fick god mat, fika och Livia busa med kusinerna. Nu på kvällen provsmaka vi julskinkan på
nybakad brödkaka, muma!! och så fisk katterna självklart en reäl bit skinka var..
Bara imorrn kvar sedan är det jul gott folk! handling och sista julklappsinköpet sker imorgon,
å så lite lättare städ!
sedan ska det nog bli julefrid även här... Hur har ni det med klapparna? Klara?
Trevlig Kväll finaste ni!! =)
♥Over And Out


Kommentarer
Floosan säger:

jag vet precis hur hon känner sig :/



God jul på er! kramar

2009-12-23 | 17:16:03
Bloggadress: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback