Livsnjutare på mitt vis!

Oj vad dagarna går fort nu... 
Går ju hemma på havandeskapspeng, och trodde jag
skulle hinna med apmycket! men NIX PIX...
Hafft besök både i måndags, igår och idag! =)
och de har stannat hela dagen så datorn har vart off.
I morses kom min vän A på besök med sitt busfrö Måns!
så det har fikats, kastats pepparkakor, busats och vart 
i väg till stora lekplattsen. Nu sover Livia, skönt!!
kunde mamma städa upp lite inför mormors besök i ef... 
Tänkte ta lite kort i kväll, måste visa vårat pepparkaks 
hus/kyrka. Klart och dekorerat, bara på med lite mossa
runt och fusksnö så har vi en hel by... 
Hoppas ni har det bra i December mörkret fina ni!!
tänd mycket ljus och krama om era nära och kära...  
♥Over And Out

"När INTE jag hinner läsa nya Amelia gör katten det!
"
    ♥  

   ♥ Sessan, livsnjutare och Amelialäsare?? ♥
Kommentarer
Rebecca - Tävling om den perfekta klappen till mannen säger:

Hej fina!

Vad mysigt med busbesök.

Ska bli spännande att se bilder på er pepparkaksby.

Ha det bäst.

Massor med kramar

2009-12-09 | 15:37:58
Bloggadress: http://www.cheeky.nu
Cissi säger:

Vad kul med besök! Dagarna bara rinner iväg, speciellt i december tycker jag. Innan man vet ordet av är det 2010...



Hoppas att du har en härlig dag. Kramar Cissi

2009-12-09 | 15:58:49
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Therese säger:

Soft! hoppas DU hinner läsa Amelia också:)

2009-12-09 | 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback