Prinsesstårta & Snöbollskrig!!

 
Födelsedagsbarnet dansar av lycka;))


Vakna och kännde mig nästan frisk=)
Det var tur, för idag är det ingen vanlig dag! det är älsklingens födelsedag:))♥
Detta ska firas med prinsesstårta och goda bullar... mums!!
Har städat upp lite här, passa på när Liv sov middag, trötta ut henne i snön;)) för hon drar fram som en orkan i huset.
Fattar inte hur leksaker kan hammna i bestiklådan, tvättkorgen, kattlådan och bakom toastolen,
hon är som värsta vesslan, otroligt snabb!!
Men nu är det fint=) får se hur länge det varar ( vanligtvis tills hon vaknar eller Jocke kommer in med såkallat material/träplank och annat skräp som han bösar ner överallt )

Nu är det bara att vänta på besök:) ska bli lite kalas kl 16.00...

Jocke hoppas att inte så många dyker upp,, han vill gluffsa i sig såå mycket av tårtan han kan!
Själv hoppas jag att det kommer MÅNGA=) och att de har med sig presenter som jag oxå har nytta av;)) hehe
Typ blommer, presentkort i diverse affärer mm, fas det är ju min tur att fylla på onsdag så jag får väl mitt då...

      Over and Out!!        

    
Kommentarer
sizz säger:

Det är ingen som velat ha denna header så du får den om du vill. Skicka bilder som jag kan lägga in och någon text om du vill ha och inloggningsupg. så fixar jag den.

2009-02-16 | 20:52:05
Bloggadress: http://sizz.blogg.se/
Jennie... säger:

Hälsa och gratta "gammlingen" hihi...;))

2009-02-18 | 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback