Har du någonsin sett en sexig Clown?..

        ♥
Man måste älska sig själv för att kunna älska andra sägs det! å det är nog så... tog en himmlans massa år för mig bara att bara börja tycka om mig lite,  pytte pytte lite! Kan fortfarande känna mig skruttig och ful vissa dagar, när jag går på stan med Liv i vagnen och tonårstjejerna struttar förbi... Vad har hänt?? ALLA, jag menar Alla är skitsnygga!! och sexiga, perfekt sminkade och stylade i håret i sina korta kjolar, bara ben och höga klackar... Vi såg inte ut så i högstadiet, i plugget fanns det max en puma i varje klass! sedan var det ett par stycken tjejer som 
försökte efterlikna sin alpahona ( fast det gick aldrig så bra ) sedan fanns det studen och längst ner töntarna. Mina kompisar och jag hammna i en egen kategori ( clowner utan gränser ) vi kallades så! fasst det visste vi förstås inte om. Vi bar stora hipphopp braller som var tvungna att inhandlas i GbG ( halva månadspengen gick åt bara att resa dit ) vi hade enorma t-shirts, massa smink och skumma flätor. Man skulle ha svarta målade ögonbryn, vit ögonpenna och vita läppar *tänk er själva* och prata inte om pudret, ojj... med vita kanten och bleka halsen;)
Varför finns det då så många snyggon till brudar idag då?? oss tog det ju år av lärdom innan vi fatta va stil o klass var, framförallt, vad vi passa och INTE passa i.
Man ser knappt skillnad på en stylad 15 åring i kjol och pumps och en fräch 35 åring i samma outfit...
kan tycka det är sorgligt, visst roligt för dem att va modemedvetna redan när blöjan tas bort men hör inte det tonåren till att lixsom försöka hitta sig själv?... Jag är idag stolt att jag såg ut som en clown, prata med skum dialekt och bytte hårfärg varje vecka i mina tonår, det har gjort mig till den jag är  Idag, och nu kan jag äntligen  ärlig säga att jag älskar mig själv !! ( utom två veckor före och under mens ) men resterande.

Det är inte målet som är det viktigaste tjejer, utan resan dit.

Sedan kan clowner ... ♥va ganska coola de oxå;))♥                          
                               

Over and Out!          
Kommentarer
Marielle:) säger:

Vi var ju snygga;)) hehe

2009-02-18 | 21:35:20
Lindiis säger:

Skitsnygga... NOT! :P

2009-02-18 | 21:36:05
Emma säger:

Tur man blir vackrare med åren!! iaf du, du e ju en riktig pudding:))) hahahah

2009-02-18 | 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback