Rödjorna goes prison break!!



Måndag = Tippen!!

Efter att ha vart på statiol och hyrt släp for vi till Rödjorna i Skara, våran tipp!!
mamma blev helt förskräckt i telefonen, hon trodde vi skille till Rödjan, mariestads fängelse haha...
Slog mig att detta måste vara det perfektaste stället i världen att ha fångar på! massa gubbar som vaktar, höga murar och elstängsel ( tror de att någon frivilligt vill in på detta stället och stjäla deras sopor? )
Rödjorna goes prision break typ... återfallsförbrytare = 0... INGEN, jag menar INGEN vill tillbaks till detta hemsska ställe!! Vi sortera, slängde dörrar, kylskåp, plank... Jocke slängde en stor trästock på min fot!
Jag fich halta mig in i bilen och satte mig och spela tetris istället, lika bra det! Fy va trist det var på tippen.

Väl hemma gjorde Jocke sin köttfärs med morötter och fulkornspasta=) mumma...
Liv och jag läste Max potta 22 gånger under tiden!!

Vi diskuterade chilli, alltså färgen! Jag vill ha den på väggarna i lilla hallen:) skulle matchs tegelväggen såå bra!
men vi är lite fega... fast hela huset är inrett i väldigt ljusa och fega färger så en cool entre vore kanske inte så fel??

Får funder vidare!!
           over and Out        

  Chilli mattchar ju mina marimekkostövlar fint i hallen;))
  
Kommentarer
Linda! säger:

Kör på chillirött;))

2009-02-18 | 21:29:39
Thess säger:

Snygga stövlar<3

2009-02-18 | 21:29:56
Veronica säger:

Chillirött kan nog bli bra!

2009-02-21 | 12:40:17
emmiz säger:

Chillirött eller "blodrött" är sjukt snyggt!!! Lycka till. :-)

2009-03-06 | 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback