Shoppa loss på Jula!..

Vakna om än lite sämmre än igår, och mycket sämmre än i förrgår och jättemycket sämmre än i förför går... ja, ni fattar!!
ÄR SJUK!!! har värkt hål i båda öronen, sett bevismaterialet på kudden med stora blodfläckar! *uu* nu har jag ont i skallen, öronen, bihåler... ja, större delen av fejjan faktiskt. Kanske skulle ringa VC, se om jag kan få antibiotika! mamma säger att jag borde sökt redan i måndags, att jag bara är såå envis .. Va?? *moi*??
SKA ringa imorgon, Ska det, lovar!!
Både Jocke och Liv var hemma idag, mysigt!<3  tog en tur upp till Ica och inhandla lite mys till imorrn samt alla hjärtans dag på lördag=) skulle smygkolla lite på pressent till gubben som fyller år på söndag men han va ta me fan runt benen på mig hela tiden!! Skänkte han en 500 av min sista blodspengar och sa att han fick köpa vad han ville ha själv! + tårtan!!  ( Inte så romantiskt kanske men vem bryr sig? )...
Sedan va vi inne på Jula, känndes lite mysigt och småkul att få shoppa loss till nya huset! även om det bara va just  på Jula;) Bara tanken på att shoppa får mig att bli hög, trotts feber och öronvärk strosa jag på lätta ben runt bland alla snickerijoxprylar och hitta massa fynd!!  Toasittsar i vitt ( de vi har nu kallas Neapelgul.. = pissfärgade ) och efter som vi har två toaletter blev det två sittsar, samt en ny toaborste hehe... Fynda även sex solcellslampor till rabatterna, en fågelmatarmojäng samt en burk gafitgrå väggfärg till fondväggen i sovrummet! =) LYCKAT!!

Nä, fixa köttgryta och ris till middag här strax!

sedan får Jocke ta över...
då ska jag inta soffan
med min cola light och fettvadd i örat, SÅDESÅ!!

Over and Out.
                            

                                                                                                     
Love Liv<3                                                               
   

Kommentarer
Emma säger:

Krya på dig gummsan;) fika snart=)

2009-02-18 | 21:33:37
Irma! säger:

Jula e ju skit:P hehe... krya på dig stumpen.

2009-02-18 | 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback