Star Wars!!

Att Jocke är en SI-FI Tönt är ingen hemlighet;)  när Liv och han leker blir det gärna lite Star Wars...
Hur söt är inte lilla Liv här? ;))
 Fikar & snackar allvar! Livia alias Gudfadern;)

Tog kort på lille Ozzy ute förut<3 ( han är 6 månader nu ) han leker o busar och är helt skogstokig i snön hehe...
Kitty tycker mer att det är kalt och står och packar med tassen på dörren och vill in! jag förstår henne mycket väl;)) är riktigt apkalt ute nu, men riktigt härlig kramsnö=) en drömvinter!!


Måste föresten skaffa en fågelbok för dummies! har ju skaffat fågelmatare och fågelholk till några av träden i trädgården och de är välbesökta av fåglar som jag inte har en aning om... När Liv frågar E Dee Mamma?? vill jag kunna svara! inte lixom slingra mig eller bara svara "en fågel..."   Kolla in dessa=)............
 
Vad heter tjockisen???



Ska fixa kotlett till söndagsmiddag=) Ha d Gott!!

         Over And Out       

Kommentarer
Veronica säger:

Kan inte hjälpa dig! är också dålig på fåglar:S

2009-02-22 | 14:28:37
Emmiz säger:

Så söt hon är lillan! kram på er<3

2009-02-24 | 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback