The day the earth stood still.

 

De två senaste dagarna har varit de mest psykotiska på länge...
Det var lilla Livs tur att bli sjuk, och när barn blir sjuka så får de ju feber,, superhögfeber! 40,5... Svor högt när jag ringde Vc ( som inte hade någon tid ) svor ännu högre när jag ringde giftcentralen på KSS för att få en akuttid på barnmotagningen, blev placerad i kö, platts nummer 4! helt plötsligt säger en röst att - du har nu köplatts 5!! VA?
gick någon före i telefonkön?? hur är det ens möjligt... När jag väl kom fram blev jag rekomenderad att åka och köpa suppar ipren på apoteket då alvedonen inte funka! Vi stack dit på direkten, och det fungerade! iaf ett par timmar. Febern kom till baka igårkväll ( närmare 40 ) ush, kände mig så uslig att vi inte bara åkte in till akuten och krävde en tid! Jocke och jag våga inte gå och lägga oss förän närare ett inatt, trotts att vi inte sovit på två nätter... Satt och kolla på Stay på femman och The day the earth stood still! och det kändes nästan såå, som att jorden stod stilla och det aldrig skulle bli morgon! men det blev det, vakna halv tio idag, det va helt knäpptyst i huset.... Liv satt upp och drack ur sin lilla vattenflaska, hon var inte längre bränhet utan lagom ljumen och hon peka ut mot köket och sa macka:)) Å, Tack!!
Blir väl en lugn helg hemma för oss, jocke målar fondvägg & dörrarna vita, Liv har sett på film och jag plockar med mina nya oljefärger ( inköpta på Rusta ) ska måla två stora tavlor till vardagsrummet, att ha över soffan=) sitter och skissar på motiven bara, något enkelt fast färgglatt...

Ska fortsätta med det nu!          Over And Out   

            
 
  Artico oljefärg bara 49:- =)
Kommentarer
P säger:

Du skulle ju måla en tavla åt oss :P

2009-02-21 | 12:37:26
Thess säger:

Krya på er! alla verkar ju vara sjuka nu... Kram!!

2009-02-21 | 12:38:16
Naomi säger:

Söt hon är Livia! :))

2009-02-21 | 12:38:53
Veronica säger:

Vacker dotter du har!

2009-02-21 | 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback