Eko reko!!

 

Sovmorgon idag:) ljuvliga söndag...
Ska strax ha besök här... fixa med lite fika & kaffe!!

Vi är ett gäng tjejer som ska träffas och fixa en ekoligisk kväll... Massa Go Green mat
och organiska eko kläder ( babykläder.. ååå♥ )
Man blir helt varm i hela kroppen när man ser små  bebisar... Har Livia vart så liten?
Min livmoder riktigt skriker - befrukta mig!!
Konstigt det där... Nu börjar livet bli "normalt" igen,
nu är Liv är 20 månader och vi sover hela nätterna ( Offtast ) hon klarar det mesta själv,
så börjar man fantisera om ny bebis i familjen! det är som man glömt av allt vad vakennätter, kolik,
10 bjöjor om dagen, amningsproblem heter. Tiden då man alltid såg trött ut och ständigt hade vita fläckar
på axeln efter spy/rap bääbis!
Då man vägde tio kilo mer och inte ens hann att komma utanför dörren vissa dagar. Men så är det ju så att när man får
en alldeles nykläckt bebbe på bröstet så väcks kännslor man inte visste att man hadde! en sån oändlig kärlek!
Man lever bara i nuet och det e ok! den tiden går ju så fort...

* Gudrun Goes Green:
...Spana in Gudrun Sjödens nya butik du med:
formgivare av ekoligaska kläder och hemtextiler.

♣Handla/skänk så mycket du kan på secondhand, sy om gammla plagg...
Det finns massa bra tips som gör att vi konsumerar mindre och på så sätt värnar om vår miljö
Vår Värld!  ALLA måste ta sitt annsvar! vi har ju bara en jord!!

Jag köpte till och med min brudkläning på blocket gott folk! det är väldigt ekosmart tycker jag;))


                 Over and out              

Kommentarer
Anonym säger:

Mysig blogg...

Utförsäljning i Vinköl! ekokläder:-)

Har du pratat med Annika något? Kram Kina.

2009-03-15 | 17:46:11
V säger:

Klart du ska ha mer bebisar ler minst tre-fyra stycken... ;-) KRAM KRAM!!

2009-03-16 | 19:25:50
Cia säger:

fyra är lagom! så du har några kvar vännen. Kram på dig och familjen!!

2009-03-16 | 20:02:34
Sofia säger:

Bra tänkt! fina plagg har dem oxå! nästan jag önska att jag hade barn med;)) hihi.. Kram!

2009-03-17 | 14:13:40
Anonym säger:

Bra att mer människor blir miljövetna! Kram!!

2009-03-17 | 20:37:39
EWA säger:

Ses vi i morgon på sångstunden så kan vi planera mer noga, tid och platts! tror det är många som vill komma:-) Kramen Ewa E

2009-03-18 | 13:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback