Hälsosam!



Nu var det dax att damma av gymkortet igen och knalla dit utan några som hellst undanflykter!
Alla som känner mig vet att träna på gym ( eller jogga ) är bland det värsta jag vet.
Skulle hellre tillbringa tid i ett Turkisk fängelse än ut och springa frivilligt!!!
Träning är = Pest,  ja förutom boxercise, det är superskoj...
Min kära vän Ewelina ringde igår och fråga om jag ville hänga med på mediumpassen tisdagar & fredagar,
Utan att tänka efter vad jag gett mig in på sa jag JA! så nu är det spikat...
BOXERCISE två gånger iveckan, det och mina vardagspromenixer ska få mig i toppform i vår
( iallefall lite mer i form & hälsosamare ).

Ska koka fullkornspasta med kalkon till lunchlådan nu, förbereda inför jobb & träning!!!
Känner mig redan lite redig!! =)


                            Over and out        
  
Kommentarer
Ewelina W säger:

Hihi. ska bli jätteskönt att komma igång. ses sen. kram. kram.

2009-03-03 | 11:31:02
Jennie säger:

rediga ni är;) lycka till med träning och allt!

2009-03-04 | 10:57:27
Anonym säger:

om jag någon gång ser en leende joggare så ska jag överväga saken, det är mitt motto =)...lycka till med tränandet.

2009-03-04 | 11:44:55
Lisa säger:

Good luck!!! puss...

2009-03-06 | 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback