Lök kuppen!!



X Most Wanted! dead or alive........
........not armed but dangerous ??? 

Idag har vi skurkar  genomfört en planerad lök kupp!!!
En nära släkting  har köpt en ödemark.
På denna ödemark växer en massa vårblommor, alla har så klart inte kommit upp än!!
Våran plan var att åka dit, gräva upp lite lökar ( raffsa över ), sedan åka hem
och plantera dem i vår trädgård! Hehe..   Idiotsäkert!
Bara det att "släktingen" var hemma...
Han undra vad vi pyssla med, när vi avslöjat våran plan skratta han bara, den var ju endå Öde,
bara att gräva på! så det gjorde vi, och det med gott samvete denna gången=)
Så kan det gå!
Min kriminella bana blev kort! lika bra det,
tänk bara vad o coolt i fängelset att åkt fast för att stulit lökar!!
Jag hade blivit någons biatch! Men bra blev det ; )

Over And Out  



Kommentarer
Anonym säger:

Hihi.. jag brukar också alltid " stjäla " lökar och ta skott i folks trädgårdar! :-)

2009-03-17 | 11:52:24
Miss Magnusdotter säger:

sv: Tack! vad kul att du gillade listan :) Jag har aldrig tänkt på att man kan "låna" lökar, får nog ta en promenad och kolla o man ser några schyssta lökar :)

2009-03-17 | 13:17:24
Bloggadress: http://emmamagnusdotter.blogg.se/
Lisen säger:

Smart att "sno" lökar, nu bär det hem till mormor i Varnhem hehe;-)

2009-03-17 | 14:49:30
Anonym säger:

Fin blogg! du verkar vara en sprallig tjej;-) gillar verkligen att läsa din blogg! Tack, du förgyller min vardag. Kram Sofia i Värnamo

2009-03-17 | 20:30:30
Thess säger:

Ska komma förbi och kolla in erat nya hus ng dag=) får väl kolla extre noga efter lökarna ni satt också haha... Kram på er hela familjen "tjuv"..

2009-03-18 | 13:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback