Påskpyssel...

 

Det fins drygt 600 skelettmuskler i kroppen, och jag har lyckats få träningsvärk
i varenda en!!  HELT OTROLIGT!.......... jag vet! 

Annars har det påskstädats och påskpysslats för fullt här idag!
Planterat påskliljor i krukor ute, satt riset i vatten och bundit fast en massa
fjädrar i svart och chokrosa ( lite lagom trendigt & nice )...
Liv hjälpte mamma att ställa fram påskpyntet ( ja.. de 3 påskkycklingarna jag ägde )
+ EN riktigt döful påskkärring som vi hängde i fönstret i Livias rum, hehe....

Pysseltipps:
* klipp ut gula blommor på gula ark ( hårt papper )
*gör hål i mitten, stick in en grön piprennsare...
* tryck fast en knäckform i mitten ( gärna men gul/guldiga stjärnor )

Klart som korvspad! ...bidde en ursör påsklilja=)





Over and out          

   
Kommentarer
Liisa säger:

Söt lite hjälpreda;-)

2009-03-14 | 20:04:29
Anonym säger:

Är det floristhörnan i Skara? tihi tycker mig känna igen det! Måste ge beröm till din fina blogg.

2009-03-14 | 20:42:30
Anonym säger:

Fin blogg! Kram Elin.

2009-03-15 | 17:46:44
Sandra säger:

Vad duktig hon är!! Hon har blivit så stor tycker jag:)) Kramizar i massor till er!!

2009-03-16 | 20:03:42
Sofia säger:

Redan påskpynt? eller är det fastlagsriset kanske? sött iallefall..

2009-03-17 | 14:14:28
£lli£ säger:

Alltid med nappen tillhands hehe...

2009-03-27 | 11:20:22
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback