Det stora pepparkaksbaket!!



Tonerna av - "Jag såg mamma kyssa tomten" och "Hej mitt vinterland "
strömmar ut ur högtalarna, jag har rotat fram min gammla "Absolut JUL"
skiva från 2001... Ugnen står på 200 grader, prick! och julbaket är i gång
hemma hos familjen  Brunner. Det kavlas, det fejas, det mjölas och smakas
av diverse saligheter. Mums, och i år kan jag äta med gott samvete! jag är ju
redan så tjock hehe... När man är i 8e månad så FÅR man äta så deee så!!
Livia fatta inte att degen var ätlig ( tur det ) hon är ju van vid trolldeg och den
smakar ju pecka!! men när hon fick syn på att mamma smaka gjorde hon det
också! och efter det baka hon inga mer kakor, hon mumsa deg istället...
Så nu är allt klart till adventskalaset för släkt & vänner på söndag! =)
och... Ja, jag har provsmakat ALLT!!;) mums, mums...
           ♥Over And Out

                 

            
     
     
             
   ♥ Fudge, Knäck, mozartkulor med nougat, skumtomtar, clementiner....
   
Kommentarer
Camilla säger:

Gud va mycket gott! förstår att du provsmakar allt, ge mig lite med vet ja;) kram.

2009-11-26 | 22:33:28
annas Perssonliga säger:

Mmmm, mums, vilket härligt kalas det blir till helgen!



Kramar

2009-11-27 | 08:54:32
Bloggadress: http://annasperssonliga.blogg.se/
Maria säger:

Vad gott det ser ut!

Här hemma skulle de behövas bakas också men blir ju aldrig av... Hrrm.. :P

2009-11-30 | 11:20:26
Bloggadress: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback