Pysselträsket:


Hemma med febrig Livia, jag har också fortfarande feber
( fast BARA 38 grader ) så vi är sega men inte direkt sjuka!!
Hela förmiddagen har vi pysslat! tänkte förena nytta med nöjen
och gjorde lite juligt pyssel med Liv...
Inta alltid man har den tiden att bara sitta ner och grejja helt ostört.
Så nu är vi nere i det djupa pysselträsket, det pärlas, vi har klippt,
slagit in ett par paket, gjort pappers änglar och målat kottar.
Snart kommer vi gå över till de tyngre grejerna ( nu när vi är fast i
ett svårt pysselberoendet ). Då kan det sluta illa, smällkarameller och Gud
förlåte en och annan tomte i filt i feberyran såhär i början på November...
Men Liv är nöjd! hon bryr sig inte att vi ute en månad i förväg, hon bara
sitter nöjt och klipper o klistrar. That´s my girl!! =)
Hoppas ni har en bra Tisdag!   ♥Over And Out

Kommentarer
camilla säger:

Vilken mysig dag! fast inte att va sjuk:(

hoppas ni blir bättre och det snabbt!:)

kram C

2009-11-10 | 13:16:10
Maria säger:

Åh, vad mysigt med pyssel!

Ibland önskar jag att jag hade en liten kotte här hemma så man fick pyssla lite.. :)

Kan ju göra det själv med men inte lika roligt, bara att inse det =P

2009-11-10 | 14:46:40
Bloggadress: http://svenssonsmaria.blogg.se/
anouk säger:

Sv: Usch ja. Inte roligt alls.. Känns som jag bara sover och sover=/ Men men.. blir nog bra i slutändan:D



Vad mysigt med massa pyssel:D



2009-11-10 | 15:49:00
Bloggadress: http://anouk.blogg.se/
my säger:

Myyys dag! Men jag har aldrig gillat att pyssla, så mina barn har alltid fått göra det tyvärr...eländig mamma jag är :)

2009-11-10 | 20:29:31
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback