Salt & Surt:



♥£lli£ & BEBIS magen i vecka: 31 + 3

Skrämde min käre man J härom dagen, sa att om bebbe nr 2
kommer i samma vecka som Livia gjorde ( v 37. ) så är det 
mindre än 6 veckor kvar!! Oj vad vit han blev i ansiktet då...
Jag tror det är en kille, med Liv var magen mer bred och rund!
nu är den toppigare. Med Liv var jag bara sugen på surt, citrus
och sura godisar, NU: bara salt!!  Får se? spännande är det iaf.;)

Det känns i kroppen att man bärt två barn på mindre än tre år.
Ska bli så skönt att få bli "normal" igen, kunna springa och hoppa
( inte för att jag gör det särskit ofta endå men! )...

Leka med Livia kan jag iaf, och det har vi gjort idag! =)
Tåg, pärlat och sedan tåg igen... Sen kom mormor med bullar...
Mysdag! Imorrn är det dagisdax för lillan igen, som hon längtat.

Hoppas ni hafft en bra dag??  ♥Over And Out


Kommentarer
Rebecca säger:

Hej fina!

Så fin du är med din bebismage.

Shit vad tiden gått snabbt, minns när du berättade att du var gravid och nu är det inte alls långt kvar. Spännande.

Ha en riktigt bra dag.

Kramar Rebecca

2009-11-12 | 11:28:06
Bloggadress: http://www.cheeky.nu
£lli£ säger:

Svar: =D

2009-11-12 | 11:49:15
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/
Linda säger:

Vilken fin liten kula du fått! men det ser faktiskt ut som en tjejmage denna gången oxå:P men jag kan ha fel;)

kram:)

2009-11-12 | 12:41:22
Camilla säger:

Vackra du! tycker inte magen ser så stor

ut nu heller;-) jättefin! måste vara spännande

att få en julklapp i Januari sedan hihi:-)

Massa kramar:-)

2009-11-14 | 19:47:36
Petra säger:

Mysigt med bebismage. :) När är bf?

2009-11-14 | 21:14:34
Bloggadress: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback