En snorunges mamma!


Apoteket har fått en ny logga och ny design på sina påsar.
Hösten har ju sin baksida, det vill säga dagisbasiller....
Förkylningarna avlöser varandra så vi har varit stammis
på apoteket nu i höst. Handsprit, alvedon, nässpray, hostmedicin,
feta krämer, försvarets hudsalva ( nu i rosa format.)
 Sedan har vi barnshampo och spraybalsam i "fem myror är serien"...
Supernice och bra pris. Om man registrerar sig på det
- GRÖNA APOTEKS KORTET får du och hela din familj fin fina bonuspoäng på varje
grej du köper ( receptfritt ) bland Apotekets utbud...
Bra tycker jag som snorungens mamma! =)
Over And Out

Fem myror är fler än fyra elefanter! serie för barn på apoteket.
Kommentarer
Cissi säger:

Jag springer på Apoteket så ofta att jag tycker att jag kunde få ett klippkort. ;) De har ju (nästan) allt man behöver. Men det där gröna apotekskortet har jag aldrig förstått vitsen med, vad ger poängen sen då?



Hoppas att du har en härlig helg! (Tacos och julmust, mums!) Kramar Cissi

2009-10-24 | 16:38:16
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Thezz säger:

Tycker apoteket har allt! lite trist att det inte ger MER rabatt det gröna kortet=(

2009-10-25 | 14:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback