Flytta hemifrån...


Igår mötte vi upp Julle på stan och tog en fika på
blombacka cafe! sedan bar det hem till oss för att
leta prylar ( saker i skåpen ) som hon kunde tänkas
behöva i sin nya lilla etta. Att flytta hemifrån är STORT!
Hade lite gardiner, gardinstänger, köksprylar mm.
Blev lite nostalgisk och tänkte på min första lya för sju år
sedan, vet hur GLAD jag blev när någon rar familjemedlem
skänkte något till mig.
Vet att min första dammsugaren var ett loppisfynd, säkert
från 1960 talet, helt värdelös!! phuu...
Nu har man ist FÖR MYCKET prylar?? hur det nu gick det till;)

♥Lycka till Julle!!  Over And Out


Mina "gammla" gardiner, rosa porslin, koppar och bestick
har nu fått ett nytt hem i Julles nya lägenhet!! =)

Kommentarer
Rebecca säger:

Godmorgon söta!

Vad gulligt av dig att hjälpa till med prylar.

När jag flyttade hemifrån tryckte mina föräldrar ner så mycket saker att jag inte fick plats med allt i en relativt stor lägenhet. Det mesta är dock utbytt nu och tack och lov för det hihi.

Ha en riktigt mysig fredag.

kramar

2009-10-02 | 09:15:53
Bloggadress: http://www.cheeky.nu
Thezz säger:

SNYGGA GARDINER!!! snällt att ge bort såå fina;-) Kram;-)

2009-10-04 | 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback