SoHo

Käka stark curry med min kompis Ariana idag!
mums... Gått och vart småsugen på detta länge nu.
Vi tog en tripp runt stan, stanna på Soho och kolla.
A hitta en ursnygg lila klänning, själv nöjde jag mig med
en svart JÄTTE STOR hårclips och ett hellokitty set till Liv.
Tog en långpromenix i det underbara höstvädret! ljuvligt.
Nu ska här poppas popcorn och tändas ljus sedan ska jag
göra Livia och Sessan sällskap i soffan till Lilla Melodifestivalen
på svtB. Vilka ungar!! =) ♥Önskar er alla en fin fredagskväll!!
Over And Out



  
Soho....                     ♥ & en sovandes Sessan!
Kommentarer
Elin - Ett hus till oss säger:

Det lät verkligen gott :)Kul med lite shopping!



Sv: Mössan och halsduken köpte jag på Åhlens, det fanns i flera olika färger. Så tjocka, varma och mysiga. Jag rekommenderar dem verkligen! :)Tror halsduken kostade 199 kr och mössan 129 kr.



Kram Elin

2009-10-02 | 21:49:27
Bloggadress: http://etthustilloss.blogg.se/
Malin säger:

Jag såg dig allt inne i affären ;)

Hoppas du får en trevlig helg

Kram

2009-10-02 | 23:25:44
Bloggadress: http://crazyaboutpink.com
Linda säger:

*Vilket fynd!!! skitsnygg jue...

och nu syns bulan reält! månad 6 nu va?

Kramiz*

2009-10-04 | 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback