£n dag på landet

På landet händet det inget sa min kompis A, bara lugnt och skönt.
Men vi fick en händelserik dag iaf...
Kom lagom till lunch, så efter att vi käkat köttfärsås & spagetti

och myst ihjäl oss med katterna och deras ungar ( och vovvarna oxå )

dansa Liv och lille Måns loss på dansgolvet. Vilken yta att leka på,

min vän A och hennes man har ju köpt och fixat till en gammal skola.

Sedan var det lek & bus ute i solen, lite saftkalas och tårta. Mums!! =)

Efter att ha ätit ( ja magen stod verkligen rakt ut ) så tog vi en lååångpromenix.

Vi kom förbi en gammal lada då en gubbe stack ut sitt luviga huvid ( och skägg som en tomte )
- Töser! ska i kolla på min nya pub???
- Va? sa jag! har du en riktig pub
i den ladan?
- Visst har ja de! vart hos polisen idag och fått rättigheter så nu drar det

igång töser. Trodde inte mina ögon! innanför den sletna ladan låg det verkligen en PUB.

Såg ut som en gammal hederlig Engelsk lantpub! med bardiskar, ölkaggar, barstolar, darttavla,

och piggsvin ( uppstoppat ) på väggarna. WoW!! sååå coolt. Hade det inte varit för att barnen

var med ( och att vi båda råkar vara väldigt gravida ) så hade vi fått oss en pina colada.;) hehe..

Vi stanna tills sena kvällen, både Liv och jag stupa i säng sedan! en underbar dag på landet.

 

    Ha det gott! finaste ni. =)

            ♥Over And Out

Kommentarer
my säger:

Kul dag ni hade, och speciellt med en pub i en lada!

Ha en go söndag

2009-09-13 | 11:28:30
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/
Camilla säger:

Nä va kul med en pup på landet:)

vilka söta kissar. kram

2009-09-13 | 11:46:24
Johanna UNG 2BARNSMAMMA säger:

Vilken härlig dag!! Och vad häftigt med en lantPUB! Den skulle jag velat se. :D



Ha en fin söndag!

Kramar till er!

2009-09-13 | 13:29:39
Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
Thezz säger:

Låter som en toppendag! och vilket litet kärleekspar som siter där;.) Kram

2009-09-13 | 18:19:16
Rebecca säger:

Hej fina!

Vilken härlig dag på landet. Kul med ett pubbesök till och med.

Ja tavlan är tyg, smidigt!

Ha en riktigt mysig söndagskväll.

Kramar Rebecca

2009-09-13 | 19:08:24
Bloggadress: http://www.cheeky.nu
Maria - I hjärtat av Landskrona <3 säger:

mysigt de låter :)

2009-09-16 | 14:49:33
Bloggadress: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback