Actionplan 2010.

...Opps, mamma blev en jogger hehe!;)
Min dröm är att springa tjejmilen i september;)
men det kommer krävas en hel del svett, jogging
och säkerligen tårar om jag känner mig själv för
att nå det målet. Ev, viktnedgång tar jag som en bonus
har tappat 17 kg med hjälp av amning och nyttig kost!
MEN, jag har ca: 8 kg kvar tills min ( innan barn vikt! ).
Men jag SKA klara det!  Vill du hänga på?? ;)

Träningsplan för veckan:
♥ Raska promenader med vagnen 3 - 4 gr, a: 45 min.
promenader till o från affärer, dagis mm räknas oxå!
♥ Powerwalks/jogging 2 gr i 30 - 40 min.
♥ 1- 2 lättare styrkepass ( hemma med hantlar. )
Mat:
♥ Gröt frukost med frukt o bär. Kaffe utan socker.
♥ Sopplunch.
♥ Frukt mellis.
♥ Middag med mat enligt talriksmodellen,
1/3 grönsaker, 1/3 proteiner, 1/3 kolhydrater.

Sedan äter jag inget efter kl, 18.30 då vi brukar äta
middagen. Det sätter fart på fettbörbränningen reält!
Men, alla som ammar vet att man kan bli grymt sugen
på något på kvällen, då blir det en stor kopp TE & äpplen.

♥Mina Nikeisar är mina bästa vänner just nu! ;)

♥Over And Out
Kommentarer
Cissi säger:

Åh, jag skulle gärna hänga på - men jag är inne i en trött fas just nu... Men det är ju kul med ett mål iofs. När är tjejmilen och hur snabbt (eller långsamt) tar man sig runt en hel mil? Kramar Cissi

2010-04-28 | 18:25:25
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback