Kreativ Dag!



Tänk att det ville sig så väl att jag blev ensam idag
uppe på stan! mannen tog med sig bebben upp till jula
och kolla färg medans Julle tog med Liv till Mc donalds
för att sedan hänga med henne hem till Axvall...
Vilken lyx att få gå "barnfri" och sorglös på stan och
strosa runt en eftermiddag, inte behöva kolla efter klå
fingriga barn som kan tänkas tappa en costa boda vas
eller riva ner annan inredning i skyltfönstren.;))

Stanna till inne på Maritas textil, fick med mig ett nytt
supersnyggt tyg att göra NY tygtavla i storarumet, Lila
blommigt. En vaxduk till köket ( inte så jättesexigt, jag
vet! ) men praktiskt och några fina kort som jag satte
upp på Livias rum i en svart magnet list...

Nytt och kul att förnya hemmet med! ikväll väntas det
räkfrossa och mys.... ♥
Hoppas ni får en trevlig helg alla fina!! =)
Nytt tyg:

♥"osexig" men praktisk vaxduk! med caffe latte text.

♥ Magnetlist 15 kr IKEA, korten kosta 1 kr styck idag.;)







♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback