Fyndigt! ;)

Har gått lös i second hand butiken och vilka fynd
jag gjort!! ;)) Älskar att handla när det är billigt
och bra för miljön, speciellt till barnen! de växer
ju som ogräs och kan bara ha vissa saker ett par
månader max...
Idag fyndades:
♥ 2 st STORA gosedjur IKEAs krokodil & drake!
♥ Pop jeans till Elmina st 68 och till Livia i st. 98.
♥ Extra stövlar till dagis.
♥ Pippi pussel och herr Nilsson mini nalle.
♥ Stor brun skinn väska till mig:)
♥ En välling burk. för 5 kr!!

Totalt gick allt på under 100 kr!! :O Det kallar jag
FYNDIGT.;))

Nu ska Elmina och jag göra oss i ordning för att
traska ner i solskenet till Bvc på 6 månaderskontroll
och läkarbesök.

Ha en fin dag!!  ♥Over And out £lli£

Kommentarer
Milla säger:

Wow! Vilka fynd!! Det var bra jobbat :)

Saga har ett par överdragsbyxor i strl 98 som inte används, så dom får ni gärna ta :)

Maila mej din adress bara :)



Kramar

2010-08-18 | 14:29:16
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Camilla säger:

Vilka FYND!! :)

kram

2010-08-18 | 18:03:17
Liinda säger:

Vart var detta??;)

2010-08-18 | 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback