Äntligen KINA mat!

Idag kom världens bästa Sandra på besök! vi gick på Kina
restaurangen och käka, mums va gott! nu räcker det med
Julmat på ett tag.;) Sedan bar det iväg och kolla affärer,
fixa raketer tills fredag och sedan hem och öppna julklappar!
Imorrn bär det av till Värnersborg till farfar L-G och finaste
gammelfarmor Nanna som ska bjuda på middag! min mans
fina familj! hoppas kusinerna dyker upp så barnen kan leka &
busa. Ska ta vägen över Vargön på hemvägen och åka förbi
huset med galet mycket julbelysning, Liv tror att tomten bor
där! och det tror jag oxå.;))

Sandra, Livia & Elmina öppnar paket!




♥Önskar ER ALLA en bra vecka och en god fortsättning!! =) bara
ett par dagar kvar tills nästa festlighet, * NYÅRSAFTON.* Yeeyyy....

Over And Out
 

Kommentarer
Amanda säger:

Åh vad gott det lät med kinamat. Nu måste jag nästan locka med mig någon vän att äta ute jag med. Mums!! ^^

Det var på tok för länge sen nu känner jag. ;)

2010-12-27 | 23:27:05
Bloggadress: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback