Happy Valentine!!

  

14 Februari, dagen före min älskade J´s födelsedag
är det ju Alla Hjärtarnas Dag!!♥
Blev lite extra mys med fika och chokladhjärtan när
mormor kom på besök ( hon hade inte sett Elmina än )
pg influensa, snacka om att hon var nyfiken;) *tss*
Nu sover båda sessorna gott så maken och jag ska passa
på att mysa lite själva, se på New Moon... kanske hinna med
lite hångel innan bebis vaknar?.. Nästan som Speed DATING;)

                ♥ HAPPY VALENTINE fina ni!! ♥

                    Over And Out
                                  
Kommentarer
Sandra säger:

Ett stort grattis återigen till lilla prinsessan. Jag kommer och hälsar på nån dag nästa vecka, säg bara till vilken dag som passar. Då blir det massa presenter, till er allihopa. <Massor av kramar från mig>

2010-02-15 | 21:53:00
£lli£ säger:

Sv: JAA! Gör det=) ska kolla vilken dag som passar!!

Jättekul, har present till dig oxå;) tänkte höra med dig om slingror till håret, ledsnat lite på det mörka nu när man e så blek på vintern ( och av sömnlösheten tss Puss & Kram<3

2010-02-15 | 22:15:05
Bloggadress: http://lorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback