Sjusovardagen;)

Sjusovardagen! fast jag vakna kl 5.00 och var klarvaken
*suck* kort därefter vakna mannen sedan Livia och till
sist lilla Elmina. Riktigt trött nu, ska vila mig i solstolen 
sedan med min nya Marian Keyes bok: En förtjusande man.
Ska fylla poolen med varmvatten så ungarna kan bada lite.
Väntar på att min gode vän Vesna och hennes lille pojk
Benjamin ska komma och fika, MYS. ♥Ha en toppendag!! =)
Over And Out
   
Hinkvis med kaffe tar mig igenom denna dag...



Liv skönt cool i -80 tals brillor!;)
Kommentarer
My säger:

Håller oxå på och läser den, men har inte riktigt fastnat i den... har väl ingen ro till det...ska ge den en chans!

2010-07-29 | 18:57:03
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback