Trötter, toker , glader och fixarn!

Katterna och jag är trötta ( hemska oskvärmen gör ju att
skallen känns 20 kg tyngre än den redan är. ) Tokig är Liv
fast hon är på djurparken i fornbyn med mormor idag, den
glada är Elmina! alltid med ett tandlöst skratt på läpparna
och fixarn är maken. Nu klipps det häckar och rensas rabatter
så det flyger högt o lågt där ute. Själv ska jag ta tag i tvätten
och damsuga av det värsta, halva sandstranden följde med
hem igår. I morgon kommer släkt på besök och i slutet av
veckan goda vänner så lite propert vill man ju ha det, ska ta
in lite vildblommor och rosor från trädgården och förgylla vårt
hem, bara det i sig gör ju massa för helhetsintrycket!

Hur har ni det i värmen? Åskat mycket? 
Varma Kramar och önskar er en fortsatt bra sommar vecka!
Ozzy: - Ni tror att jag sover, men jag gliiideer...


♥Over And Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback