♥ £lmina 4 månader:

Jag tänker inte skriva - Gud vad tiden går fort!!
( fast det gjorde jag ju endå hehe ).
Visst går hela bebistiden otroligt fort men samtidigt kan jag känna att:
- har inte Elmina alltid funnits i våra liv? vem var jag innan, vad gjorde vi??
att något så litet kan påverka alla så mycket med sin kärlek och närvaro...
Nu låter det lite som i bibeln: "B.C" fast för oss B.E - Before Elmina.;))
    

         ♥Elmina lär sig av den bästa!! storasyrran Livia. =D

Helammas gör hon än men nu äter Mini lite olika pureér,
morot & päron/mango är favoriterna, sedan ger vi ersättning till natten.
Hon kan sova 6 -7 timmar utan problem och jollrar nöjt på dagen.
Handen kan greppa saker ( och hår, ajaj ) och hon för det mesta
in i munnen. Att vända sig är inga problem åt någt håll, hon far runt
som en elvissp och hon sover fortfarande mellan oss. Så småningom
ska hon få börja sova i sin säng men så länge hon nattammas får
hon ligga i vår säng, så mysigt...♥


♥Over And Out

Kommentarer
Smbarnsmamman säger:

Men det går så otroligt fort..!! :)

Jag njuter varje sekund, även då han är vaken på natten och gråter för att tanden gör ont.. :)



Här är allt fint! Hoppas ni mår bra också!?

Kram

2010-06-09 | 14:44:20
Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
julia säger:

åh, min lillalilla goding :)<3



ses på fredag :) kram :*

2010-06-09 | 15:58:43
my säger:

Elmina! Sött namn!

2010-06-09 | 17:11:38
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback