BVC

      ♥£lmina 8/2 - 10. 1 timma.
          
 * Hela: 5 cm & 600g tyngre har jag blivit sedan jag föddes!!*

Hunnit med en hel del idag! först BVC med lillan,
Elmina blev ju 1 månad i måndags. Allt var bara bra,
hon hade ökat 400 g på två veckor och vuxit 2,5 cm.
Känns skönt! då vet man att jag har ordentligt med mat
och att hon växer som hon ska... Sedan var vi iväg på
promenix med vagnen i solen, storasyster gick snällt
brevid hela vägen. Nu ikväll var lille Vicktor m.familj här
på fika och det bjöds på bus från sötungarna. Nu har jag
bestält en P.O.P mössa till Livia på tradera, tränat 30 min
OCH duschat!! ;) Inte illa pinkat!! =)
Nu ska jag slappa med nya nr: av MAMA och ta en kopp te,
får se hur länge den lugna stunden varar innan bebis vaknar
igen, hon äter som en hel karl om kvällarna.

Snart, Snart kommer våren!!

Over And Out

                                            
Kommentarer
Milla säger:

Vad härligt att hon växer som hon ska :) Det går verkligen i ett rasande tempo första tiden.



Ha en mysig kväll :)



Kramar

2010-03-11 | 22:53:46
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Anonym säger:

Åhh...dom växer ju så fort. Jag säger åt Theo varje dag att han måste sluta växa. 2 månader är han och har redan st 62 på kläder. Usch. :)

2010-03-12 | 12:34:13
Cissi säger:

Så skönt att veta att hon får i sig ordentligt. :) Hoppas att ni får en mysig fredag. Kramar Cissi

2010-03-12 | 13:26:00
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Tova säger:

Åh, härligt att hon växer på bra och allt :) Min lille Elliot har också verkligen vuxut till sig, från drygt 3 kilo vid födseln till 5 kilo vid 6 veckors ålder :)

Hoppas allt är bra med er annars, och får en skön helg! Kram

2010-03-12 | 14:12:15
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Lisa säger:

Fint att allt är bra med er:) trevlig helg!

2010-03-12 | 16:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback