Gråzon...

Inte glatt vitt men inte heller mörkt som svart,
lite som en gråzon har livet varit senaste veckan.
Vi har lixom vart vid liv men knappt levande! alla
har legat sjuka, och det REÄLT!! =(
Sömnlösa nätter har avlösts av jobbiga dagar med
sjuka barn ( och mamma ) BLÄÄ!! sedan gick farmor
bort mitt i allt... Men nu, NU ser jag ljuset i tunneln!
lite friskare, lite gladare och mycket piggare ser jag
nu fram emot påskhelgen. Var på BVC idag för kontroll
av Elmina 7 veckor, hon hade gått upp 1 kg & växt 4 cm
på tre veckor! kanonbra. =) Sedan handlades det hem lite
fina blommor att plantera ute i krukor :
( påskliljor, penseer i glada färger och pärlhyasinter )...
Då kan man lixom inte bli annat än glad!!

Nä, ska ta tag i det nu! Ha det gott fina ni.

Over And Out

Kommentarer
Milla säger:

Vad skönt att det börjar vända nu gumman!



Massor av kramar <3

2010-03-31 | 19:28:08
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
sara säger:

urs låter inte roligt alls. beklagar. men lite vårblommor är aldrig fel. skall försöka mig på att plantera några jag med här framöver. kram kram

2010-03-31 | 20:05:01
Ewe säger:

glad påsk! skönt att ni mår bättre!!

massa pussar---;--@

2010-04-01 | 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback