Påskfix!


Idag skulle Liv  och jag påskpynta medans lillasyster sov,
men vissa hade andra planer! planer som innebar en mormor, 
en tripp till affären, en festlig måltid samt efterätt på päron & glass
( hemlagat såklart ) samt en st, godispåse...   =(
Svårslaget!!;) så Elmina och jag får greja lite själva här hemma idag.
Ska fixa påskrisen och pynta dörrkransen med fjädrar och ett par ägg!
Sätta lite lökar och pimla en massa påskmust.
Alla kycklingarna ( de 5 jag äger ) samt den apfula påskakärringen tar
jag fram imorrn så Livia kan få betämma lite hon oxå...
Har ni påskpyntat än??

                  ♥TREVLIG HELG!!  Over And Out
                      
                   
Kommentarer
my säger:

Vad fint du gjort! Har själv inte haft en tanke på det... men 2 veckor kvar, jag hinner nog! :)

2010-03-19 | 15:14:38
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/
Milla säger:

Visst är det härligt att påskmusten har kommit :D

Tänkte börja påskfixa lite i nästa vecka tror jag.



Ha en mysig kväll nu :)



Kramar

2010-03-19 | 15:25:57
Bloggadress: http://sagabus.blogg.se/
Therese säger:

Hej. Vad kul att du tittade in hos mig! :)

Jag har inte påskpyntat ännu. Plockar fram väldigt lite till påsk, och då som regel till skärtorsdagen som först :)

Men jag är en riktig julnörd, så då blir det betydligt mer :)

Hoppas du får en trevlig helg.

Kram Therese

2010-03-20 | 10:28:17
Bloggadress: http://www.tess74.blogspot.com
Thezz säger:

Fint du gjort det elle, kan knappt tro att det snart är påsk redan.(: skönt!!

puss och kram(;

2010-03-22 | 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback