Önskelisa: 2010




Vad blir årets julklapp 2010?

Luskat i familjens önskningar, är nästan klar med julklappsköpen! ;)
Själv önskar jag mig en vit jul, att alla får vara friska och krya! en riktigt
bra mascara, volymshampo ( torrt ), parfym, Fest skor, innetofflor,
smyckes träd! ja, min lista kan göras lååång hehe...
Livia: * Pippifigurer, docksäng, lego , färg, papper & målarpenslar.
♥ Elmina: * Ryggsäck till dagis starten i Februari, Lära Gå- vagn, allt
som spelar, piper, lyser & plingar.
♥ Maken: ???????????? ;))
Får luska vidare! men presentkort på diverse
"tjänster" så som 10 Sovmornar är ju aldrig fel! Nej, men det vill jag oxå ha...


*Har ni börjat med julklappsinköpen än?? =)


♥Over And Out

 

Kommentarer
A säger:

Önskar mig en dator:PP

2010-11-25 | 00:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback