*snowflakes*

Det är verkligen galet mycket snö ute, och som det snöar!!
vi ser knappt ut längre.;) Livia fick va hemma från dagis idag,
för ärligt talat: Vem orkar klä på två barn, pulsa ut i snön och
gå dit för bara 2 timmar och 45 minuter?? Men hon verkar inte
ledsen för det! pärlat 2 plattor, vart ute i snön med pappa och
gjort snögubbe och nu fika med pepparkaka och blåbärs dricka.
Pappa och Mamma i huset mår äntligen lite bättre! men det har
tagit sin lilla tid, men så är ju lunginflamation inte något att leka
med. Man vill så mycket hela tiden, men orken har inte räck till...
Det vi har orkat med är att ta fram lite adventspynt, hängt upp
stjärnor i fönstren och ställt fram två tomtar, ( resten får komma
fram lagom till Lucia! ) annars kommer Tomtepolisen och tar oss.

Hur har ni det, mycket snö??

Tomtemor & Tomtefar har letat sig ur Julpynts lådan...



♥Nu Pepparkakor med Ädelost!! =)

Over And Out
  
Kommentarer
Amanda säger:

Haha, förstår precis vad du menar med "för vem orkar..." Vi pälsade på oss, trotsade snöstormen och gick till dagis för en timmes bus, sen pälsa på sig igen och återigen ut i snöstormen. Jag är glad jag slipper gå ut mer idag. :)



Tack snälla! Det var en passande vinst så här innen jul känner jag. :)

Nu kan jag få känna mig som en snäll tomte fastän jag själv har dåligt med pengar.

Kram

2010-11-23 | 14:20:03
Bloggadress: http://creyla.blogg.se/
Jenlen säger:

Har aldrig smakat på pepparkakor med ost är nog gott! Ja ja är glad att jag äntligen kommit igång med träning är Ingen träningsmänniska men får försöka är ju bra för en :) ja så mkt snö de är inget ja hurrar för visst lyser upp i mörkret men bökigt att ta sig till jobb osv..hoppas du får

en fortsatt fin em! Kramar

2010-11-23 | 14:32:19
Bloggadress: http://jenlen.blogg.se/
Ewelina säger:

Skönt att ni mår bättre! är nästan lite för mycket snö bara. pusss

2010-11-23 | 14:33:29
Maria säger:

Vi har inte alls mycket snö men hoppas på mer, ikväll är det full snöstorm!

Skönt att ni känner er pigga & krya igen.



Kram

2010-11-23 | 20:25:42
Bloggadress: http://sagafia.se
Elina säger:

Åh, tjejen som är där uppe på bilden tillsammans med dig och en liten knodd? Jätte fin blogg för övrigt, kram!

2010-11-23 | 23:49:25
Bloggadress: http://volanen.blogg.se/
Mamma till William säger:

God kväll.Så gott med pepparkakor med god ost på :) Ha en skön kväll fin.kram

2010-11-24 | 22:05:31
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback