I ♥ Mini

Sitter med Livia & Mini och äter pepparkakor och dricker mini mjölk,,
har beställt en mini telefon från 3 och ett nytt billigare abonemang
med fri surf, 99 KR i månaden...    I ♥ Mini helt enkelt!!

Vad:
Det här är Sony Ericssons X10 i miniformat med pekskärm på 2,6 tum.
Gps, WI-FI, turbo 3G och kamera med 5 megapixlar samt blixt.... =)
Skal i olika färger medföljer. Den har android som operativsystem och har
 samma menysystem som stora X10:an.

Har lovat barnen att gå till lekparken efter mellis, kallt men fint & soligt
ute... Ikväll blir det gymet och 20 min i fusksolen efteråt, min underbara
EGENTID!!♥ Hoppas ni alla får en fin dag och en bra start på nya veckan...

♥Over And Out £lli£
  

Kommentarer
Maria säger:

Den där lilla stunden med egentid är verkligen guld värd!!

Jag brukar också smita iväg på kvällen en stund & få mig en liten dos av fusksolen, så sköööönnnt!



Kram Kram

2010-10-26 | 17:37:35
Bloggadress: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback