´Cherry Award! =D

       Fick en award av söta ♥..sagafia.se/


Tack snälla!=)

Med denna award ska man berätta 3 saker som ligger än varmt om hjärtat,
visa
en favoritbild och skicka vidare till andra bloggar. Jag skickar den vidare
till ALLA bloggar jag läser! ni vet vilka ni är;)) kan inte välja ut någon så,, ingen
... nämnd och ingen glömd!!=)

Tre saker varmt om mitt ♥:
Min familj & vänner, att alla får vara friska och njuta av livet,
Att få vara kreativ, i olika former: - mat, blommor, teater, inredning & konst!

♥Favoritbild:

Dagen då jag kom hem med Livia från BB, armbandet sitter kvar från Kss;))
En sådan moderlig lycka, ett sådant rus! minns hur ortroligt overkligt det var
att det låg en bebbe i vår säng, våran lilla lilla tjej... Detta är därför min personliga
favoritbild, just därför att jag kan minnas kännslan så STARKT än idag!
... Tänk, idag är hon tre år!!;))
 

. Tack snälla!.
♥Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback