Fit for fight!

Tränat x 2 idag! liten klapp på axeln ger jag mig allt.
Sitter framför tradera nu, lite rastlös! vill inte sova,
inte riktigt än... Elmina blir 7 månader imorrn, fattar
det inte riktigt! mammaledigheten är snart slut, eller
det är 3 månader kvar men endå. Är rädd, nervös,
pirrig, förväntansfull inför livet efter ledigheten. Allt
på samma gång! ska jag studera, jobba vidare som USK
söka nytt jobb?? frågorna är många, svaren är få...

Den som lever får se! ska inte leva så mycket i framtiden
utan njuta av nuet. Barn är bra på det sättet, de öppnar
upp alla sinnen du glömt att du enns hade.

♥ Jag tänker, alltså finns jag.
Over And Out
Kommentarer
rebecca säger:

Hej fina du!

Jag kommer ihåg dilemmat inför livet efter mammaledigheten. Efter andra barnet längtade jag lite till att få komma igång igen och få vara vuxen med allt vad det innebar. Det positiva med en föräldraledighet är att man på något konstigt vis kan ändra riktining lättare i livet. Hade man inte fått det avbrotet hade man inte haft all tid att fundera ut vad det var man ville utan man hade nog fortsatt i samma spår.



Men visst är det förvirrande!

Lycka till med dina tankar och ha en underbar fredagskväll.



Massor med kramar

2010-09-10 | 21:06:16
Bloggadress: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback