Gravidkilona är väck! =)

Det är trögt! vart tokförkyld sedan i lördags, inte pigg alls...
Vägde iaf in mig som vanligt igår ( måndag är min viktdag.)
Trodde nog att jag inte tappat något pg att träningen legat
på is ett par och glass varit min enda föda:S men jag fick mig
en glad överaskning!! =) - 22 kg sedan Februari, 16 kg sedan
jag kom hem från BB med lilla Elmina, så nu är jag tillbaka på
"innan Elmina vikt"... Nu ska jag bara gå ner ca 8 - 9 kg till så
når jag min målvikt 59 kg. 1 December är mitt måldatum och
jag SKA lyckas!! Rätt kost, barnvagnspromenixer och gymet
två - tre gånger i veckan ger mig de rätta verktygen att klara
mitt mål, nu gäller det bara att inte tappa motivationen.;))

            
            ♥Over And Out
           
Kommentarer
Linda säger:

Grattis!! bra jobbat:)

nu är det bara att kämpa på.

kramen

2010-09-14 | 10:54:35
Amanda säger:

Wow! Grymt bra jobbat tjejen! Du är vacker som en ros. ;)

Jag har alldeles kommit av mig med både kost och motion. Får försöka ta nya tag igen då jag mår lite bättre.

Lycka till med din jakt på målvikten. Jag är säker på att du kommer klara det!

Kram

2010-09-14 | 12:17:42
Bloggadress: http://creyla.blogg.se/
Therese säger:

Bra jobbat!! jag har 8 kg kvar och det är 5 år sedan jag fick barn hahaha...

Kram på dig snygging.

2010-09-15 | 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback