Se men inte röra...

Smågodis, detta underbara syntetsocker i konstiga färgämnen
bildar mumsiga figurer som är näst intill beroendeframkallande.
Smågodis är min last! Just därför köper jag nästan aldrig hem det,
högst en gång i månaden! För jag äter tills påsen är slut eller
jag spyr vilket brukar inträffa ungefär samtidigt. Nu är det snart
Påsk, imorgon ska de påska på dagis och på Torsdag tar tjejerna,
mannen och jag lååångledigt!! =) Underbart och Torsdag denna
vecka är ju inte vilken Torsdag som hellst utan SkärTorsdagen...
Då får man ( OK inte vi vuxna kanske! ) klä ut sig till påskkärringar
och gå runt och knacka dörr, sedan ska det letas ägg, godisfyllda
påskägg. Som den goda moder jag är är detta såklart redan förberett,
äggen ligger fyllda och klara uppe i skåpen! men det är se och INTE
röra.;))
Underbart väder har det varit även idag! satt och plugga i solen och
fick nästan lite färg ( eller så var det morotts soppan jag åt till lunch? )
Tjejerna ÄLSKAR det! De kan leka i timmar i trädgården.

Vad ska ni hitta på för skoj i påsk?? =)

SE- men INTE röra!! Ajabaja mammalilla...;P


Hjärtan på tråd: Påskpimpat med två kycklingar och några ägg i ett bo.

Over And Out £lli£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback