Favorit tjejer!


♥Elmina & BusBellis...


Hemma med mina två små tjejer, Elmina är sjuk!=( Hon har väl åkt
på det Livia låg i förra veckan. Med hennes gick ju över efter ett par
dagar så det hoppas jag det gör för Mini också. Vill att vi ska få vara
friska och pigga över Jul & Nyår såklart!! Annars tar vi det lugnt, bekantar
oss med vår lilla valp. Med barnen går det jättebra, värre är det med
katterna. Kitty gillar inte hunden alls, hon bara fräser och smiter ut i
kattluckan! det har varit svängdörr på den de sista timmarna.;))

Hoppas hon kan lära sig att gilla läget, hon måste ju inte tycka OM hunden
men hon måste lära sig att aceptera att vovven nu mera bor här lika
mycket som hon....

Hoppas ni har det bra! Snön har lagt sig och en viss julkännsla har börjat
infinna sig här hemma. Imorgon och på onsdag ska jag vara på högskolan
i Trollhättan hela dagen. Men på Torsdag, då går tjejerna och jag på jullov!!
Ända fram tills den 10 Januari. Det ska bli så otroligt skönt, även om vi får
MASSOR att göra inför tentan med hemmaplugg.


♥Over And Out

Kommentarer
Maria säger:

Åh vilken fin hund!!

Tror nog att katten kommer att vänja sig så småningom:-)

Krya på Elmina ordentligt nu!



Kram kram

2011-12-19 | 19:46:58
Bloggadress: http://sagafia.se
Linda säger:

Vilken fin vovsing!!



Kryakram till Elmina.(:

2011-12-20 | 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback