Helgens kalasmeny:

Sitter och gör inköpslista till helgens kalasande!! =)
ska ju passa både små och stora magar.
Så till helgensmeny:

 Eget recept på fylld baugett:

♥Creme Frech tomat/basilika smak...
♥babyspenat
♥halverade körsbärstomater
♥hackad rödlök
♥hackad skinka
♥peppar & basilika
♥riven ost
Skär toppen av barkisen. Gröp ur den. Torka den i ugnen 5 min.
Lägg röran i barkisen och lägg ost ovanpå. Lägg locket bredvid.
*Gratiner i 225 grader 12-15 min. Servera med sallad & gröna oliver.


Till kaffet:

♥Ljus tårtbottnar
♥Hallonsylt
♥Ljus chokladmouse
♥Vaniljkräm
♥Spacklad med grädde
♥Täckt med marsipan
♥Rosa prinsess Tygband runt kanten



Snart dax att bege mig till skolan och göra dataprov:S
Solen lyser så det får bli en långpromenix hem i eftermiddag.
Hoppas ni har det gott och att solens strålar når även er fina!!

Over And Out
Kommentarer
Cissi säger:

Tänk att hon redan är 1!!! Jisses så tiden går...



Hallen blev jättefin, kan tänka mig hur jobbigt det måste ha varit att måla taket. Hua!



Hoppas att ni får ett supermysigt kalas!



Kramar Cissi

2011-02-10 | 09:46:02
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback