Äntligen HELG! =)

Första veckan avklarad.=) Det har gått riktigt bra, över förväntan. =D
Det ska bli riktigt skönt med helg nu, fredagsmyset började redan kl.16
efter skolan för mig då jag smet in i "fusk"solen och njöt 30 minuter,,
tog vägen förbi på willys och inhandla lite fredagsmys och kom hem till min
kära lilla familj som satt runt köksbordet med middagen färdig för en väldigt
trött och hungrig liten mamma. Pappa i huset har dessutom fixat god
chokladmouse till ikväll, med jordgubbar! mums... Trevlig Helg fina ni!! =)

Fredagsmyset.


Over And Out
   
Kommentarer
sara säger:

gud så gott det såg ut! Nu vet jag vad jag ska överaska min sambo med när han kommer hem :) Tack för tipset!

2011-01-25 | 12:32:34
Bloggadress: http://saras.blogg.viivilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback