Vacker belöning!

mms_img31213 (MMS)

Idag har julen städats UT! Men man brukar ju hitta lite barr från granen ända fram till Påsk ;)) nu är det bara sjärnorna och belysningen kvar o de kan få sitta Januari ut. Snöat har det gjort hela dagen men vi går nu mot ljusare tider. Var och inskaffa lite nya frächa blommor efter allt slit o städ! En vacker belöning. Nu står det en bukett väldoftande liljor på soffrums bordet, nya växter i fönstren och nya Amelia ligger och väntar på mig.:) min kompis i vardagen. Imorrn kommer min vän Jenni hit o de vankas Thaimat & skvaller! Mycket skvaller hehe... På lördag ska vi på bröllop! Ska bli så skoj!<3 =) Trevlig trettondags helg nu alla fina! Over And Out £lli£

Kommentarer
Rebecca säger:

Hej fina!

JAg älskar verkligen att göra julfint och alla ljus från stakar, stjärnor och gran. Men när julen är över städas den ut snabbt och det känns på något sätt skönt det med.

Vilken fin belöning du gav dig. Sådant pigggar upp.



NJut av helgen och det kommande bröllopet.

här vankas det tjejträff med girlsen i morgon och jag längtar efter lite girlenergi.



kramar från mig

2011-01-07 | 19:41:19
Bloggadress: http://www.cheeky.nu
My säger:

Faktiskt skönt när julen åker ut! Vi har endast belysning ute kvar...

Kram

2011-01-10 | 11:01:06
Bloggadress: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback