Långhelg är grejen!

Underbart med långhelg och vackert väder!! =)
I fredags var vi och storshoppa bara maken & jag,
ganska tråkiga saker men sådant som behövdes...
Tex: en tvättvinda till baksidan, en rulle med tjärpapp
till garagetaket samt kolla på husfärg! planen är att
måla allt på semestern.
Huset är nu vitt med brun överdel och brunt garage! ;P
Säkert jättesnyggt 1970 men mindre nice 2011 lixom.;))
...Den vita puttsen på huset ska vara kvar så ska resten
målas i mörk grafitgrå färg. Tror det blir snyggt. =)

Igår hade vi badpremiär i stora polen, till och med jag tog
mig ett svalkande dopp innan vi stack iväg på grillkväll
hos Fam Fagerberg. =)
Jättetrevligt med supergod mat, fruktfat, Rosè vin och en
helt fantastisk utsikt.





Idag är det slappt, blåser lite så lillan och jag ska ta en lite
promenix runt sjön. Hoppas ni får en härlig Söndag nu!! =)


  ♥Over And Out £lli£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback