Nu börjar Sommarlovet!

Strax börjar min sista tenta, SISTA för vårterminen...
Så efter kl 17: börjar mitt sommarlov kan man säga!!
Ska Jobba lite extra på helgerna i sommar annars är
det tänkt att barnen, maken och jag ska vara lediga 6 v,
tillsammans. Hoppas på fint väder så man kan spendera
dagarna vid strande och Skarabadet med vänner & barn.
Jordgubbar och blommsterängar och många grillkvällar
med nära & kära och kanske mest, bara få vara ledig!!
Läsa en bok på kvällen eller somna till i solstolen, de ni!
Det är sommarlov för mig det!;))
 



                            
                           
 ♥Over And Out £lli£

Kommentarer
Maria säger:

Härligt med sommarlov:-)

Hoppas att tentan gick bra!



Kram Kram

2011-06-08 | 21:56:55
Bloggadress: http://sagafia.se
Linda säger:

Vad Härligt! hoppas du kommer till skövde så vi kan ta en heldag snygging. Kram

2011-06-08 | 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback