VAB - Tisdag.

Mitt näst sista prov skulle gått av stapeln idag kl 9.00...
Satt uppe till 02.00 inatt med näsan i boken! och vad har
jag för det idag???! INGET;P...
Lärde mig en sak när jag fick barn
: "Du kan inte planera hur du
ska leva, det är livet som avgör planerna..."

Blev ändrade planer då lillan vakna vid 4 och grät med en
varm liten panna...
Tror det bara är en "vanlig" förkylning men tempen visa
över 38 grader Celcius som är = att man får vara hemma.

Idag blir det mysdag med film och päronsplitt i massor
för Elmina & mammsen.♥ *MYSigt det oxå ibland*



♥ Elmina Tipsar:
Att testa ALLA nappar i "nappburken" är ett kul &
spännande tidsfördriv när man är lite småsjuk!!;)

Hoppas ni har en skön vecka nu!! snart, snart är det långledigt!! =)

Over And Out £lli£

Kommentarer
Ewelina säger:

Lilla Mina får krya på sig stackarn.

puss---;--@

2011-06-01 | 10:17:27
Linda säger:

Stackars lilla trollungen!:( tur hon har alla nappar att roa sig med:) kramiz

2011-06-01 | 21:34:17
Tova säger:

Så himla fin hon är! Haha, Elliot är också hemskt förtjust i att roa sig med nappar ibland. Lite ironiskt eftersom han totalvägrade napp hela spädbarnstiden ;)



Kram

2011-06-04 | 17:28:10
Bloggadress: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback