♥Tänker på er♥

         
Det är nu det gäller, min framtid. Det är nu jag ger
150 % i skolan för att garanterat bli anntagen på
Socialpsykologiska programet på Högskolan till hösten.
Det är inte lätt att kombinera heltids studier, barn och
familj, träning, hus och hem! men det går. Tuvärr har jag
inte så mycket tid över för mina älskade vänner.=(

Ni vet vilka ni är, och jag ÄLSKAR ER!!♥

♥Sandra, jag ska snart hälsa på i Trollhättan så vi kan ta
en riktig tjejkväll och discobowla som tusan...=)
♥Jennie, snart ses vi och då ska vi käka Thaimat i stora lass.
♥Ariana, kommer till Lid så vi kan ta den där lunchen,, SNART!
♥Annica, snart tar vi en heldag och SPA i bubbelpolen.;))
♥Linda, Du & Jag...


Over And Out £lli£

Kommentarer
Linda säger:

<3 Min älskade vän! pusss

2011-04-06 | 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback