Kinamat är LYX!!

mms_img57772 (MMS)

Kinamat är ren lyx, men så GOTT!! ok, lite i dyraste laget men vi lyxa till det med middag på Canton. Tre små rätter, friterade räkor, kyckling i currysås och köttgryta med bambu... Lite snö skämtatede väderGudarna till det med i morses på vissa delar i landet?! men ingen Skratta... Här var det mest blåsigt och rackans kallt. Hoppas inte alla mina blommor jag "dumstridigt" nog satt i varenda kruka jag ägde trillar av vippen nu bara. Var ju såå lycklig att det var sommar i luften, men i Sverige kan man inte ta ut ng i förskott inte! här är det sommar mellan 19 Juni - 25 Juli, TYP! och då regnar det 3-av 4 veckor... Hume, kanske dax att bli snuskigt rik och emigrera till ett varmare land?;)) hehe... Ha det gott fina ni, och glöm inte mössan för böfelen!! inga mer sjukdommar nu.=) Over And Out £lli£

Kommentarer
Linda säger:

Vi äter på canton en gång i månaden efter löning hihi;-) så gott o frächt. kram:-)

2011-05-03 | 14:31:19
Maria säger:

Åh, saknar Canton! Typ det och grannarna som jag saknar med Skara.



SV: Haha, då vet jag det. Tackar! :P Tack för att du vill hjälpa till, den betyder mycket för mig denna insamling.

2011-05-03 | 22:48:49
Bloggadress: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback