Prestationsångest..?





 Det är tenta vecka och då ser det ut så här för mig:

Soffan, te och kursliteratur, datorn och näsan i böcker...
♥ Biblotekspersonalen i Skara kallar mig vid mitt "förnamn"...
♥ Knappt ingen tid för mat, sömn eller enns toa besök!
♥ Raggsockarna är inne på dag 3! :S
♥ Jag glömmer av barnens namn ibland, kallar dem helt enkelt 
  1:an & 2:an.;)
♥ Jag glömmer av vad jag själv heter!
♥ Jag blir mer eller mindre erimit en enstöring som hellst av allt
   skulle vilja att det stod: STÖR EJ! i pannan.;)

Tror att jag känner lite prestationsångest och är rädd för att
misslyckas! Fick ju högsta betyg på förra och vill inte få sämre nu...


Imorgon ska jag iaf bryta mig ur detta "elände" ;)
och åka till Lidköping och luncha med bästa Ariana.♥
På eftermiddagen kommer dessutom Livia & Elminas kusiner,
bästa Julia & Emil hit på fika och lite lek och bus... =)



Hoppas ni har en fin vecka...??               ♥Over And Out
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback