Älskade Barn




Elmina & Livia, Älskade, tokiga, roliga, busiga och underbara ungar.



   

Idag är det Nallens dag och detta firar vi självklart här hemma,
imorrn ska det även firas på förskolan! Är ledig med tjejerna nu
idag då jag ska iväg på möte i Lidköping ikväll. Fullt upp! men nu
njuter jag av att få vara med mina små! Livia fick äran att välja
dagens aktiviteter som blir en promenad runt sjön, en tur till ankorna,
baka äpplepaj till nallarna, oss och pappa!
Kanske hinna med att måla med de nya vattenfärgerna
när lillasyster sover middag!!  ...Ja, så får det bli.=)

Ha en bra dag alla fina!!   ♥Over And Out

Kommentarer
julia säger:

mina små trollungar :D



tyckte översta bilen på elmina var lik mig när jag var liten, eller är jag helt ute och cyklar?<3

2011-10-27 | 14:43:56
ewe säger:

va lika de blivit eller! Söta(:

2011-10-27 | 18:10:01
sara säger:

söta tjejer ni har, måste säga att elmina bara blir mer och mer lik dig.

kram

2011-10-27 | 20:41:51
Linda säger:

sötaste systrarna och ganska lika!

tycker de är lika dig måste jag seja.

På lite olika sätt!

2011-10-31 | 23:27:23
Anneli säger:

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-6.html#comment

2011-11-01 | 01:06:12
Bloggadress: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback